مصاحبه آرشیو خبر ها
بخش اول مصاحبه ویاش بواش : یوونتوس می تواند اسپرز را شکست دهد؛ دستیار من مهم ترین نقش را در ستاره شدن هری کین داشت

بخش اول مصاحبه ویاش بواش : یوونتوس می تواند اسپرز را شکست دهد؛ دستیار من مهم ترین نقش را در ستاره شدن هری کین داشت

آندره ویاش براش معتقد است یوونتوس می تواند مقابل تاتنهام هاتسپور به بازی برگردد و اصطلاحا کامبک بزند، به ویژه اینکه «هیچ فضایی» در ومبلی وجود ندارد.

 

بیانکونری در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی ابتدا دو صفر پیش افتاد اما در نهایت به تساوی دو بر دو برابر تاتنهام رضایت داد، بنابراین آنها هفته آینده برای صعود به دور بعد به لندن سفر می کنند.

 

سرمربی سابقه اسپرز در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت گفت:

 

یووه تجربه بیشتری دارد و از بازیکنانی بهره می برد که برای این مسابقات مناسب هستند.

 

او ادامه داد:

 

در حال حاضر آنها برای صعود نیاز به پیروزی یا تساوی 3 بر 3 دارند. این کار غیرممکنی نیست که در انتظار آنهاست، اما کار آسانی هم نیست زیرا تاتنهام خوب عمل می کند، آنها بازی فیزیکی را ارائه می دهند که می توانند برای هرتیمی مشکل ساز شوند.

 

ویاش براش در ادامه گفت:

 

در تورین، یوونتوس تلاش کرد تا حد امکان مالکیت توپ که به طرف انگلیسی بدهد و از ضدحملات استفاده کند، به همین دلیل در نیمه دوم شاهد بازی سرشار از پاس های بلند و طولانی در طول زمین بودیم.

 

سرمربی سابق تاتنهام تصریح کرد:

 

در خانه آنهامعمولا نسبت به بازی های خارج از خانه رنج کمتری را متحمل می شوند اما ومبلی یک استادیوم عالی است که تلاش می کند تا یک بازی شاهکار در آن اتفاق بیافتد زیرا هیچ فضایی در آن وجود ندارد، اسن مشکلی هست که فشار زیادی را به هواداران وارد می کند. پیروزی در ومبلی برای یوونتوس غیر ممکن نیست اما تاتنهام تیم سازمان یافته ای است که اگر مانند بازی در تورین مالکیت توپ را در اختیار بگیرد کار برای یووه سخت خواهد شد.

 

از سرمربی پرتغالی درباره هری کین مر خطرناک اسپرز پرسیده شد و ویاش براش درباره این مهاجم گفت:

 

وقتی من سرمربی تاتنهام بودم او بسیار جوان بود و انتخاب اول من نبود زیرا روبرتو سولدادو و امانوئل آدبایور را داشتم. ما با مدیران به این نتیجه رسیدیم که بهتر است او به صورت قرضی به تیمی دیگر برود و بازی کند اما هری مین تصمیم گرفت که در تیم بماند، بنابراین من شانس بازی در لیگ اروپا را به او بازی دادم.

 

پس شما او را کشف کردید؟

 

من هیچ ادعایی در این زمینه و درخشش او ندارم، کسی که واقعا به او فضا داد و فرصت درخشش را برایش فراهم کرد دستیار من تیم شروود بود.

 

انتقال کین به رئال مادرید؟

 

این به او بستگی دارد که چه کاری می خواهد انجام دهد و چه جاه طلبی هایی در حرفه ورزشی خود دارد. اگر او بدنبال عناوین و شهرت باشد بهتر است تاتنهام را ترک کند اما اگر ترجیح می دهد که ثبات داشته باشد و بازیکن محبوب هواداران باشد و مورد تحسین آنها قرارگیرد داستان متفاوت می شود. بنظرم او حداقل باید یک یا دو سال دیگر در اسپرز بماند چون این برای پیشرفتش بهتر خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: